Žáci se hravou a interaktivní formou dozvěděli, jak vznikly peníze, co je to rozpočet, jak s ním nakládat, jaké jiné než hotovostní metody placení existují a podobně. Děti si workshop velmi užily. Abychom si nové informace lépe zapamatovali, zahráli jsme si v matematice na rodiny a sestavili si vlastní rozpočet. Při práci ve skupinách děti porovnávaly příjmy a výdaje jednotlivých členů domácnosti. Učí se tak spolupracovat, použít matematiku na reálných modelech ze života, ale především získávají povědomí o hodnotě peněz.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
